Hər gün yeni bir kitab

QANUN NƏŞRLƏR EVİ

Marketinqə dair 300 başlıca sual

Marketinqə dair 300 başlıca sual

Philip Kotler

Ölçü

130x200

Cild

Yumşaq

Səhifə sayı

216

Tərcüməçi

Gülcahan Mirməmməd

Endirim faizi

20 %

Baxış sayı

3380

desc desc desc desc desc

1


6.796.79

8.498.49

1


Kitab haqqında


Sual-cavab formasında tərtib edilmiş bu kitab strateji marketinq sahəsində dünyanın ən məş­hur ek­spert­lərindən biri, müasir marketoloqların yol­gös­tərəni hesab edilən Filip Kotlerin bilik və çoxillik təc­rü­bəsinin məhsulu sayıla bilər. Siz bu kitabı oxumaqla marketinq üzrə mütəxəssislərə uğur qazanmaq üçün hansı vər­dişlərin vacib olduğunu, şirkətdə marketinqin effektivliyinin necə qiymətləndirilməsini, tənəz­zül zamanı hansı marketinq strategiyalarının daha məqsədəuyğun olduğunu, qloballaşma və yeni texnologiyalar ilə əlaqədar hal-hazırda marketinqin rolunun necə də­yişdiyini, marketinq şöbələrinin gələcəkdə necə olacağını öyrənəcəksiniz.

Kitab şirkət rəhbərləri, marketinq menecerləri, prak­­tik marketoloqlar, brend menecerlər, ali ixtisas mək­təblərinin müəllim və tələbələrinə ünvanlanıb.



Facebookdan gələn rəylər

Rəylər

comment

Fəri Əzimli

Əlaaaaaaaa-aaaaaaaaa-aaaaaaaaaaa——aaaaaaaaaaa(nolub aə mən tarzanam?)

comment

aa

aa

Rəy yaz

comment

Oxşar kitablar

Abunə Ol